III Marxa de Torxes contra les violències masclistes

Des de diferents col•lectius feministes d’Alacant, fem una crida per la participació en la diada del 25 de Novembre. Us animem que vos afegiu a la convocatòria de la III Marxa de Torxes contra les violències masclistes.

Per què cal ocupar els carrers el 25N? Perquè continuem sent agredides, assassinades i violades dia rere dia. Perquè la violència és molt més que una agressió física i dins la parella. Perquè encara es dubta de la dona, se la posa en tela de judici i se la infantilitza. Perquè encara es tapa, es justifica i se li dóna suport a maltractadors. Perquè les dones de classe treballadora continuem doblement explotades. Perquè encara eduquem les dones en la necessitat de relacions romàntiques. Perquè encara se’ns fa màximes responsables del treball reproductiu i de cures. Perquè la nostra sexualitat continua subordinada i mercantilitzada. Perquè les dones immigrants patim una doble invisibilització i explotació. Perquè encara se’ns classifica pels genitals i les persones transfemenines viuen una extrema violència. Perquè l’opressor és sempre el mateix, llibertat per totes els animals. Perquè feixistes i masclistes són els mateixos. Perquè cal l'autoorganització, la lluita, la ràbia, la formació, la solidaritat entre els eixos oprimits i la interseccionalitat de lluites. Perquè si en toquen a una, ens toquen a totes. Perquè qui ens vol a casa, callades i silenciades ens tindrà al carrer i a les places, combatives i organitzades. Perquè, en definitiva, ens volem lliures, juntes i amb vides dignes Ni les dones ni la terra som territori de conquesta!