Charla organizada por la Mostra del Llibre Anarquista d'Alacant: La lucha vecinal en Murcia. El problema del AVE

El primer acto de la segunda edición de la Mostra del Llibre Anarquista d'Alacant se celebra este domingo 5 de mayo en el Huerto Comunitario de Carolinas. La Asamblea de Estudiantes Libertaria de Murcia hablará sobre la dura lucha vecinal que mantienen en esa ciudad contra el AVE.

CGT Alicante

Ja tenim preparada la primera de les xarrades d'enguany! El 5 de maig vindrà La Asamblea de Estudiantes Libertaria de Murcia per a contar-nos com ha sigut la lluita contra la construcció del mur i el problema de l'AVE. Un exemple de lluita veïnal que podreu conéixer el 5 de maig a l'hort carolines. A més a més presentaran el seu fanzine glaMURosos que parla sobre la gentrificació des de la seua perspectiva anarquista al voltant d'aquesta situació en Murcia en relació a les vies.

Cartel Mostra 550

Compartirem el matí amb el ja clàssic Mercado de pequeños agricultores ecológicos de l'Hort.
Oferim també dinar autogestionat a base de cus-cús i lentilles veganes i cervessa ecològica La Granuja.
Pur localisme del bó.
Vine a compartir!