23-N Castelló: Concentració solidària arran el judici a dos militants de CGT per la Vaga General de 2012

Prou muntatges policials! A les 11h30 en la Ciutat de la Justícia. El 23 de novembre, a les 12.30 hores, està previst el judici contra dos companys de CGT per presumptament alterar l’ordre tirant mobiliari urbà en el transcurs d’un piquet, durant la Vaga General del 14 de novembre de 2012, segons una denúncia falsa de la policia.

CGT Castelló

Es tracta d’uns fets que tant CGT Castelló com els mateixos acusats han negat de forma taxativa, atribuint aquesta denúncia a un intent de criminalitzar la protesta i d’afeblir el dret a vaga.
Per a CGT Castelló, aquestes denúncies estan emmarcades en una campanya policial de desprestigi, doncs pretenen que persones molt actives i militants estiguen imputades per delictes i estendre por i associar la lluita de les treballadores i treballadors amb violència i pertorbació de l’ordre públic.
Els fets que s’imputen als nostres companys són totalment falsos. Denunciem la involució democràtica en forma de noves normatives com la Llei Mordassa i l’intent sistemàtic de criminalització de concentracions i manifestacions.
Les acusacions que pesen constantment sobre el nostre sindicat i els militants de la nostra organització formen part d’una caça de bruixes que pretén afeblir un mur de contenció a les polítiques capitalistes i l’organització sindical combativa.
CGT exigeix la total absolució i retirada de càrrecs contra els nostres companys.
PROU MUNTATGES POLICIALS. FER VAGA NO ÉS DELICTE, LA REPRESSIÓ NO ENS ATURARÀ
CGT-Castelló